Tuesday, June 28, 2011

WGT 2011- take 2

Hello my friends!

So as promised my parents brougth their WGT pictures along when they visited last weekend.
I won't say much again... just let me warn you that my Dad has a tendency to cut off the feet of the photographed people. But we're making progress and slowly getting away from pictures with tiny persons and a lot of background ;)

He even managed a great picture of me with the steam engine at the railway station.
Photobucket

I made a close-up for those who were interested in the hat on my head ^^
Photobucket

Okay and now on with the other pictures
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

and a few impressions from the Natron&Soda-CT
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

And last another picture of the lovely Mywiel and me. My parents liked it that we were so "non-black" *g*
Photobucket

So just as last time: If you want a bigger version of a picture or want it removed from here, please contact me via Email, Comment or PM over at N&S.

Thanks for watching, have a great time

2 comments:

  1. *hach*...ich will wieder nach Leipzig! Danke für die tollen Bilderchen auch an deine Eltern ;).
    Ich wwürd mich mal anmelden wollen, für die Bilder auf denen ich mit drauf bin in größerer Auflösung *gg*.

    ReplyDelete
  2. Ach da wär ich ja supergern Mäuschen gewesen :)
    Lauter so hübsche Mädels...
    dein Hut ist ja zu schööööön so auf Deinem Köpfchen!!!
    So nun zu Deiner Frage für helle Stempelfarbe auf Stoff
    also die Firma Tsukineko bittet eigentlich für alles etwas an
    das hätt ich nun gefunden:
    http://www.tsukineko.com/store/cart.php?m=product_list&c=24
    Du kannst aber eh besser Englisch als ich...vielleicht findest Du auch etwas anderes
    Hier noch meine absolute Stempelfee...sie probiert echt die witzigsten Sachen auf allen Materialien...und ist eine ganz Liebe ...ich kenn sie ja in echt nicht nur virtuell...Du darfst sie bestimmt löchern und fragen...sagst ihr einen lieben Gruß von mir:
    http://stempelbembel.blogspot.com/

    Hier kannst Dus dann bestellen - Renate (auch lieb grüßen :) bestellt Dir auch Extrawürstl:
    http://www.stempeloase.de/

    Ich hoff Du findest etwas

    ReplyDelete